Manthous ft Nurhana ~ Balen

Eling-eling Dik… jamane semono kecemplung kalen?

Artis (Band): Manthous, Nurhana

Jan jane Dik aku wis rindu
Wis rong taun lawase ora ketemu
Eling-eling Dik jamane semono
Runtang-runtung anane ra ono liyo Continue reading

Cak Diqin dkk ~ Podo Eling

Hari Minggu pagi cerah d irumah, enaknya buka semua jendela n pintu agar nuansa bening. Daripada lagi enak2nya leye2 gini keliru disamperin tetangga ke gereja ato terjaring gerakan ketuk pintu sejuta rumah tetangga, ku setelin aja lagu ini. ‘Assalamu’alaikuum… haiyaa.. keburu keduluan tamu deh padahal baru mo nyari sarung n peci. Bentaaaar…..

Artis (Band): Cak Dikin, Wiwid Widayati, dkk / Warso Pijet

Sing eliiing……..
Wong urip sing tansah eling Continue reading

Sing Paling Penak

Moral catatan harianku kemarin (Selasa Legi ≡ 3+5=8 ≠ wetonnya si ‘Y’):
Karena setiap ucapan bisa jadi doa, mulutmu harimaumu
ternyata maknanya daleeem…
Karena setiap ketikan bisa jadi doa, jari2mu ular2mu

@Tuhan Continue reading

Mampir Ngombe

Setelah Jabar, Jatim, Jateng, pada hari minggu ini pak haji Ir. Drs. Bugiakso yang akrab dipanggil Bugie dari jokja *hadir* pula turut berdakwah spesialis bwat para umat penjahat nan arogan, angkuh, jumawa n ogah2an tobat. Atas dakwah2nya via seni musik kek gini, beliau memperoleh penghargaan rekor MURI no. 2.962 sebagai Konser Musik Berbahasa Jawa Pertama di Lembaga Pemasyarakatan. Saat konser di LP Batu Nusakambangan 2/1-2008, dari semua orang disana ada 3 napi menolak menyaksikannya i.e. (alm.) Amrozi, Imam Samudera, dan Ali Ghufron alias Mukhlas yang meyakininya musik rohani kek gini terGOLong HaRaM

Artis (Band): Bugiakso

Urip kuwi mung mampir ngombe Continue reading

Endah Saraswati & Tedjo ~ mBlebes

Buat pasutri Bp. R. Kelik Sumaryoto [14/8-1967] a.k.a keLik peLipur Lara (ex personiL grup Lawak pLat AB dan eLBeHa – Lembaga bantuan humor) dan Ny. Endah Saraswati [4/7-1983] (juara campursari tingkat nasional piala Puspa Budaya sejak 2007) atas loncing album VCD perdananya capLes (campursari pLesetan) dengan duet BBM (Bener-Bener Mantenan). Btw eniwe baswe, gimana sih gocekannya Bu Kelik kalo lagi nyampursaren pra (resmi) menikah yaa…

Arts (Band): Endah Saraswati, Tedjo / Tawi Saswita

Dik, sakjake kok ono perlu Continue reading

Manthous ~ Getun

Oh ya, kemaren ada pesan dari pendengar radio via tilpun kayak gini: Katur para sederek saking Wonosari, Gunung Kidul lan sakitaripun, ampun kesupen kemangke sami nglempak wonten ing mBaron bakda riyaya nggih. See you there…

Artis (Band): Manthous

Getunku setahun
ning ati gelo, rasane kuciwo
Sithik-sithik mung ngalamun
anelongso rino awan wengi Continue reading

Manthous ft Nurhana ~ Sengit

Artis (Band): Manthous, Nurhana / Ki Sukisno

Bola-bali tak kandani yo mas yo
Bola-bali tak aturi yo mas yo
Kowe lungo awan bengi lali anak lali bojo
nuruti karepe ati Continue reading

Kiai Kanjeng ~ Istighfar

Selamat merayakan Isra’ & Miraj ( الإسراء والمعراج ‎ ) 26 Rajab 1429 Hijriah (2008-Masehi).

Beberapa hari ini, rasanya dimana-mana penuh saling cerita heboh jagal mutilasi’er bernama Verry Idham Henyansyah alias Ryan Jombang. Kota Jombang pun langsung melejit seantero nusantara. Apakah Ryan Jombang ini suatu manusia langka, fenomena sosial, ataukah hanyalah salah satu sampel dari fakta yang saat ini baru dipublikasikan ke masyarakat banyak? Continue reading

Ngayogyakarta

Bagi para sahabat Jiwers yang hari ini sedang siap-siap mudik ke Jogja demi mengejar kewajiban setoran rutin bulanan ke anak-bini: “Semoga slamet sampai tujuan dan selamat berakhir pekan yaa…”. Bersama salah satu OST film Mengejar Mas Mas (produksi 2007) ini teriring salam “Jape Methe” buat seluruh anggota keluarga disana…
mengejar-mas-mas

Artis (Band): Genk Kobra

Witing kelopo jawoto ing ngarco podo
sak rukune niki genk Kobra
pancen nyoto kulo saking Surokarto
jlajah nagri Ngayogjakarto
Continue reading

Mendem Wedokan

Artis (Band): Paijo, Yati Pesek / dr. Ganang

Buat jomblowan n jomblowati dimana aj, monggo disruput… :-)

mBoke……………..
aku njaluk dikawinke
Karo sopo to le?
Sing penting ono nyawane
Continue reading

Parangtritis

Artis (Band): Didi Kempot

a.k.a “Paris” van Jogja, salah satu pantai obyek wisata di selatan kota Jogjakarta

Rasane kepingin nangis
yen kelingan Parangtritis
ning ati koyo diiris
Continue reading

Kere Munggah Bale (ngalap Sego Kucing)

Artis (Band): Campursari Rekyan Condro Laras / Teguh Anggodo SS.

Mas Parano sayang,
Saiki aku wis puenak tenan
sandang pangan ra kekurangan
mergo saiki wis dadi biduan
Continue reading

Walang Kekek (versi Kawat Diuntir-Untir)

Artis (Band): Sunyahni

ala campursari Wonosari, Gunung Kidul

Walang kekek, mencok nang tembok
Mabur maneh, mencok nang pari
Ojo ngenyek yo mas, karo wong wedok
Yen ditinggal lungo, setengah mati
Continue reading

Si Sri

Artis (Band): Pringgondani Vocal Group / Is Haryanto

Kancane Cakil jare Rambut Geni
Kalahe mbek Janaka
Jenenge kikil kok kepati-pati
Rasane koyo ngopo
Continue reading

Rondo Ngarep Omah

Artis (Band): Mus Mulyadi / Is Haryanto

Lagu tentang pengalaman bagaimana rasanya terserang Gejala Pelet. Nasihat agar waspada jangan sampai terjangkit Pelet betulan

Ono rondo manggon ngarep omahku
yen ‘ruh aku, deweke ngguya-ngguyu
Yen dheke ngerti aku namatke
carane mlaku soyo digawe-gawe

Continue reading

Kangen

Artis (Band): Evie Tamala / Manthous

Manthou’s Campur Sari ala ndangdut

Pitung sasi lawase nggonku ngenteni
Mung sliramu wong bagus kang dadi ati
Rino wengi mung tansah tak impi-impi
Jroning ati kangenku setengah mati
Continue reading

Ojo Gawe-Gawe

Artis (Band): Evie Tamala / Manthous

Rumah tangga: nduwe bojo koyo jethungan

Bolak-Balik dikandani
bolak-balik wis diaturi
Mas.. kok ora digape
Jare ngono, kok malah ngene
Jare ngene, lha kok malah ngono
Mas.. priye karepe?
Continue reading

Rondo Kempling

Artis (Band): Mus Mulyadi, Waljinah / Manthous

prawan rondo ra patek penting, sing penting dijampin kempling

Ndak pundi Mbak Ayu
bade tindak pundi?
kadingaren tindak wae
ora numpak taksi
Continue reading

Nginang Karo Ngilo

Artis (Band): Waljinah / Manthous

Habis gimana ya.., mumpung sama-sama butuh sih

Eh eh eh.. nginang karo ngilo
Kothak cilik mas nggo wadah mbako
Aku Emoh-aku emoh yen kowe ngono
Plonga-plongo anggepmu koyo wong bodo

Continue reading

Pipo Londo

Artis (Band): Waljinah / Manthous

lanjutan lagu-lagu karya Manthou’s hari Minggu kemaren

Mas.. timun diiris-iris
Ojo nglamun-ojo ngelamun ra wis uwis
Kecipir – kecipir dipangan luwak
Yen dipikir-dipikir ngrusakake awak
Continue reading

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 42 pengikut lainnya.