Endah Saraswati & Tedjo ~ mBlebes

Buat pasutri Bp. R. Kelik Sumaryoto [14/8-1967] a.k.a keLik peLipur Lara (ex personiL grup Lawak pLat AB dan eLBeHa – Lembaga bantuan humor) dan Ny. Endah Saraswati [4/7-1983] (juara campursari tingkat nasional piala Puspa Budaya sejak 2007) atas loncing album VCD perdananya capLes (campursari pLesetan) dengan duet BBM (Bener-Bener Mantenan). Btw eniwe baswe, gimana sih gocekannya Bu Kelik kalo lagi nyampursaren pra (resmi) menikah yaa…

Arts (Band): Endah Saraswati, Tedjo / Tawi Saswita

Dik, sakjake kok ono perlu
Isih esuk wis nangeke aku
Ning tanganmu kok nggowo palu
Opo to sing rusak dipanku?

Wis kowe ra usah suloyo
Dek bengi metu karo sopo?
Neng klambimu lipstike sopo?
Yen dudu bocah wadon liyo

Dek bengi aku ora neng endi-endi Dik
Aku malah njaluk tulung mbok keroki Dik
Pirang-pirang dino ora mbok turuti
Wetengku rasane koyo disunduki

Wong wadon ngendi sing bakal kuat ati Mas?!
Klumprak-klumpruk ben dino makani tinggi
Njolak-njaluk ning blanjane ora mesti
Opo aku arep mbok pakani wedhi?!

Wis nyingkrih-nyingkrih gek ndang nyingkrih
Emoh, Dik
Yen ngono aku sing sumingkrih
Ojo, Dik
Aku masih cinta padamu
My Darling I Love You

Wis nyingkrih-nyingkrih gek ndang nyingkrih
Emoh, Dik
Yen ngono aku sing sumingkrih
Ojo, Dik
Aku masih cinta padamu
My Darling I Love You

About these ads

8 Tanggapan

  1. pasti lagunya waktu aku masih didalam perut ibu ku…..hiks…hiks….hiks…

    aku juga baru tau kok bro,

    ini rikues spesial dr istri yg tiba2 penasaran pengin tau penampilan istrinya mantan wapres Ucup Kelik di acara tv republik bbm n democrazy dulu, gara2 baca kompas kemaren, padahal aku tau dia sendiri juga gak ngarti lagunya

  2. e.ee. akhirnya pengasiknya..nongol lagi…,.. he..he….

    he.. he…. siapa tau klip ini bisa juga buat ikut2an trend mempelajari ciri-ciri gadis masih perawan secara asik

  3. mau request lagu kang, boleh? :)

    prasaan baru aja gw ngomenin eh nyela’ potonya yg ganti, eh egh… tiba2 terdenger suara dr blk, begitu noleh ternyata … 8O whuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!…………..

  4. campursarian manteb banget euyyyy ……………..
    jgn lp kunjungi blog ku ya

  5. mblebes maNtaB cuYy… ,p

  6. ada yang tahu versi indonesia judulnya apa saya pernah mendengar di radio……?????????

  7. mantaaaaaaaaaabbbbb….. =)

  8. Wenakk tenann lagune… hidup campursari

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 42 pengikut lainnya.

%d bloggers like this: