Yuni Shara ~ Sepi

Klip dan lirik lagu tema / OST film Sepi. Tontonlah filem nie di pawagam berdekatan

Artis (Band): Yuni Shara / Melly Goeslaw

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

17 Tanggapan

  1. What’s the song all about..It is very nice but can t really understand the deep meaning of the song

    I think the deep meaning can be found by googling all news regarding Yuni Shara’s love story recently, otherwise, perhaps, watch the movie (Suci) in the nearest cinema… if available in your place e.g. Kuala Lumpur

  2. It’s actually Sepi not Suci. :)

    But yes, to understand what’s behind the lyric you just have to watch Sepi The Movie.

    It’s screening right now.

    Hua ha ha ha………… It’s actually made me ROTFL :lol: Thank You.
    Still dunno why I typed Suci not Sepi :? But…. ha ha ha….

  3. saya baru menonton filem ini semalam… berjujuran air mata, kerana kesepian yang ditunjukkan begitu tajam..:(

    Great screen, Great actor/actress….

    go n watch this film…. or u will regret it..:)

    Thanks for your kind of review n advice.
    Looking forward this film will come to Jakarta too

  4. sdih r lgu nie…
    cm terjadi kt ak jerk…

  5. [...] Yuni Shara ~ Sepi [...]

  6. i suka sgt movie nieh.
    mmg mesej yg cuba pengarah smpaikan tueh,,i dapat.
    lagu sepi nieh pula mmg best.
    lirik dya sediyh.
    hehehe

  7. i mmg ske filem tue… act ade ke cinta sejati kt dunia nie??? ntah la aku tak tau la… hahaha

  8. lagu nie seakan menceritakan keperitan hidup aku, jatuh bangun, tawa duka…..aku nangis tgk citer sepi nie. sama mcm kisah hidup aku….

  9. firstime tengok movie ni ngam husband nangis gak tak tahan sedih sangat.Memaparkan kisah sepi manusia setelah kehilangan org yang tersayang.Sampai ke hari ni saya masih lagi meremang bulu roma bila mengdengar lagu sepi di mana2. Lagu kegemaran saya.Sedih giler lagu ni macam kisah saya sekarang ni yang selalu sepi dengan kasih sayang suami.Huhuhu………….walau apa pun saya amat suka lagu ini.

  10. superb!!! enough said~

  11. lagu nie best gler……………..tp lagu nie x adalah famous kan?????????

  12. lgu niew mmwg bewst……………….

  13. Ermm sama macam idup aku la…

  14. siyes lagu nie best … cam kisah idop ak jerk .. dtinggalkan sorg dri .. sepi betol tanpa dy ..pimguu , plese back to me . im really need you :(

  15. sedih sangat……….. takut sgt kalu cita ni terjadi kat sya……………. xtau la mcm mna!!!!!!

  16. Sejarah cinta dan hidupku
    penuh duri dan banyak ranjau
    Butuh kesabaran yang penuh
    untuk tetap ku berdiri………

    speechless (T-T)

  17. bisikku pada bulan kembalikan,
    temanku,
    kekasihku,
    syurgaku,
    bulan jangan biar siang,
    biar alam ini kelam,
    biar alam ini sepi,
    sepertiku.

Berikan Balasan

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 42 pengikut lainnya.

